Chill torsdag

Vi hade riktigt trevligt här i parken utanför mig i onsdags!
Strax efter åtta tog jag och Malin cykeln ner och mötte upp
resten av girlsen som tagit bilen. Hängde i tälten, kollade
på två backar läsk ännu en gång, träffade lite folk, chillade mm..
Jag tog mina skor i näven och vandrade hem till sängen strax efter tolv!




Idag har jag jobbat, har gått bra, varit varm och härligt som vanligt..
Efter jobbet kom Lander och hämtade mig. Sedan blev det
kykling sallad mm i Landers berså med Malla, Buffy och Tuvan..ja
och självklart lander då;P




Nu är jag så jävla färdig..dags för sängen, jobbar imorgon igen..
sedan är man ledig helgen, weho..men frågan är ju bara vad man
ska hitta på när man inte ska på GF?

[You ain't seen the best of me yet,Give me time, I'll make you forget the rest]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0