morgon träning..

Glömde ju bort att berätta igår att vi fick tårta på jobbet..
en stor rosa prinsesstårta. Det kommer nog finnas kvar utav
den idag med, men tänker inte äta någe idag..
nu börjar allvaret!:P



Innan jag somnade igår så planerade jag hur jag ska träna
de kommande veckorna. Så på rasten idag på jobbet ska jag
boka in mig på några pass och så. blir spinning till och börja med.

Klev även upp klockan fem idag, körde ett pilates pass på 20 min,
sedan tog jag och diskade upp alla disk ifrån i lördags.
Nu sitter jag här med en go smoothi och ska snart ta och gå
till jobbet, måste bara fixa frillan först!



Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)



måste få komma in och kika på din lägenhet!!! ser jättefin ut.

men du är det winsor pilates du har? är det bra?



kram/ sofia

2009-07-22 @ 13:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0