Morn morn

Mycket irriterande, vad är det som har hänt med min blogg egentligen?!
Eller är det kanske bara jag som ser den såhär, konstigt?

Aj vilket fall som hälst, har precis ätit frulle, havregrynsgröt blev det..
Vi hade ju en diskution på jobbet igår- Jag,Malin, Andreas och Elin.
Jag måste lägga till kolhydrater till maten jag äter, iaf till lunch, och frukost(?)
Så nu gör jag det haha..och hoppas på att resultaten blir bättre!
Ja sedan har ja från och med denna vecka tagit tag i min motion också,
så idag blev det morgonpromenad och pilates.
Imorgon är jag ledig, så då tänkte jag nog ta och gå på ego och springa lite.
Hade tänkt att gå på spinning, men passet var klockan 8, och ja, det kändes lite
väl tidigt att spinna innan frukost.

Iaf, nu ska jag väl hoppa in i dushen och göra mig redo för dagen..
Börjar jobba klockan fyra, och innan det så ska jag och Malin ta en tur
Härnösand verkar det som, vi får se vad som händer:)

Föresten, när jag var ut och gick förut, så gick jag förbi
ett hus som jag skulle vilja bo i, det ligger i närheten av
där Malin bodde innan hon flyttade till Östersund, så jag har
ju sett det förut;P


Älskar tegel hus!


Men nu får jag skynda mig!
Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får kolla med Ingela om du får köpa "morfars" hus....det är ju i tegel : )

2009-07-22 @ 19:23:00
Postat av: Christian

Med kolhydrater får du energi och de hjälper till att "bygga" muskler.

Dock måste man röra sig efter hur mycket kolhydrater man äter, eller vise verse egentligen.

Förbränner man inte kolhydrater så omvandlas det till fett istället. Är man dock aktiv och tränar måste man äta kolhydrater, annars får man ingen energi.

Som sagt, ät kolhydrater efter hur mycket du rör dig. Är du aktiv och äter lite kolhydrater så förbränner du muskler istället, inte heller bra!

Balansen är viktig!



Kör hårt, träning är bra och man mår gott av det!



Kram

2009-07-22 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0