Ny vecka

Hade fruktansvärt svårt att somna igår, det var lite jobbigt.
Men idag när jag vaknade så kände jag att.."Idag blir det en bra dag"
Gick till jobbet och kände mig riktigt glad, helt underbart!
Och jobbandet har gått fint, trevliga gamlingar man går till..
och trevligt folk man jobbar med!:)
Erika kom in på slutet av dagen, det var så roligt att träffa henne,
det var evigheter sedan!

Och jag kan nu tala om att ÄNTLIGEN har jag fått upp duschdrapperiet,
efter mycket strul med duschstänger hit och dit, nu sitter det där!

        

Så sådär ser det ut nu.

Jaha vad händer annars idag då tro? Funderar på ifall jag ska ta och spacka i sovrummet.
Blir väl det ifall inget annat roligare händer.
Är ju faktiskt ledig imorgon;)
Och en annan glädjande nyhet, jag fick ledig i helgen! TJOHO!
Så till helgen så är det Lander och jag som kommer mysa till det
i sommarstugan i Hällsjö, håll tummarna för att det blir varm och soligt!;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis, det låter bra att det blir nån som vattnar alla blommor, matar katten och hämtar tidningen varje dag : ) Och vi får hoppas på bra väder också.

2009-07-07 @ 00:51:09
Postat av: Erika

Hej söt!! Ååå det var så roligt att träffa dig med! Vi kan väl hänga nån dag/kväll framöver? dricka en kopp java och surra lite skit? :) Kraaaam!

2009-07-08 @ 21:54:14
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0