om möblering

Idag har jag städat och möberat om lite i lägenheten..
Men det tar ju en evighet för mig innan jag blir klar med allting.
Ska ha upp hyllor, tavlor, speglar mm.. får ta och ringa hit pappa
när jag målat klart i sovrummet, vilket jag kommer göra på tisdag.

Men lite bilder på det halvklara..observera att klädseln på soffan och
pallarna är på tvättning;P



Sedan är planen att gröna ska borta och det ska införskaffas en vit matta.
Då blir det nämligen brunt istället för grönt;P
Sedan jag jag skaffa mig en platt tv framöver och då hamnar den på väggen
och tv-hyllan försvinner så det blir lite mer plats i min lilla lägenhet:P

Ja nu vet ni mina planer för lägenheten, och vad jag har haft för mig idag.

Lander ska komma och hämta mig om ett tag, då blir det en sväng till
Essvik, och sedan får man se vad som händer ikväll.

Måste även säga att jag tycker synd om mina grannar som har fått höra mig
spela musik och sjungit hela dagen haha..men musik är ju glädje så;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dina grannar ska vara glad att dom får

äran att höra din vackra stämma.

Kram på dig du glada tjej : )

2009-07-05 @ 12:00:39
Postat av: Hanna

jättefint med den nya möbleringen, förutom en sak, den svarta klumpen som står framför den vita boxen, ser ut att vara en TV (?) passar verkligen inte in i ditt liv ;)

2009-07-06 @ 15:09:18
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0