Potter maraton

Jahapp så var det måndag igen..härligt härligt.
Idag har jag inte gjort allt för mycket, Lander kom
förbi på fm och vi såg ice age 3. Helt okej var den!

Malin ska komma sedan ikväll och då blir det
Harry Potter maraton inför premiären på onsdag,
haha ni får tycka vi är nördiga, I dont give a shit:P



Förhoppningsvis kommer pappa förbi ikväll också och
hjälper mig sätta upp lite mer på väggarna.
Och sedan är jag klar med lägenheten, ja än så länge iaf.
lite mer tavlor mm ska införskaffas, men sedan så:)



Det nymålade och färdig möblerade sovrummet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah nördiga är vi minsann. Jag blir lite generad. Men BTW, URSNYGGT sovrum babe;) Syns snart. Puss

2009-07-13 @ 16:38:32
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja sovrummet är verkligen snyggt,

Bra jobbat Lillemor : )

2009-07-13 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0