Segt..

Blev inte så mycket till maraton igår, haha vi såg tredje och femte filmen:P
Men det räckte det, nu är vi laddade inför imorgon!;P

Jahapp, då var det tisdag då..men jag måste säga det att det känns
förjävla tungt nu, med allt..
Vet inte vad jag ska ta mig till? Hade verkligen hoppats på att komma
in på skolan, så hade man inte behövt oroa sig över jobb och skit
på tre år. Men nu sitter man här, utan att ha en aning om vad som
händer till hösten. Kanske får jobba på hemtjänsten, kanske inte?
Mina deltids stämplingsdagar är snart slut...kommer sluta med att
man inte har någon inkomst och då måste jag säga upp lägenheten
och bo på gatan. Ingen framtid har man alls..
Okej, nu är jag kanske lite väl negativ, men vad ska man göra?
Söka skola och hoppas på att komma in till våren?
Jag vet bara inte alls längre..

Imorgon fyller ma 22 år också, gammal börjar man bli.. det är ju som dags
att man tar tag i livet..blir något här i världen.

Kanske man bara ska ta en dusch och vänta på att gå till jobbet till fyra,
och hoppas på att livet löser sig?

peace out

Kommentarer
Postat av: Daddy

Man kan då inte säga annat att ditt liv går i vågor om man läser din blogg, ena dagen toppen andra är det jättetungt. Det finns faktiskt något däremellan som kallas vanlig vardag. Och du det är många faser i ett liv så var lugn, njut i stället när allt är bra, för se bra kommer det aldrig någonsin att vara varje dag. Och det är också spännande när man inte vet vad som väntar, det kan ju faktiskt bli bättre än du tänkt, så tänk lite possitivt det skadar inte, och 22 år det är liksom inte någon ålder att oroa sig i utan ha roligt när det går, det kommer säkert stunder med större prövningar. SÅ NJUT AV LIVET! GRATTIS I FÖRSKOTT

/Pappa

2009-07-14 @ 14:51:10
Postat av: Malin

Daddy har så rätt! Så rätt.. Kram!

2009-07-14 @ 15:04:03
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0