Söndagspyssel

Kvällen igår vart fruktansvärt ensamt och deppigt..
Men man får väl ta och gaska upp sig antar jag.
La mig vid elva tiden, och vaknade strax innan elva idag..
måste seriöst börja ställa klockan så jag inte sover
så mycket..

Så vad har jag gjort än så länge idag då?
Jo jag har slitit med soffklädseln och de till
fotpallarna. Strykit dem och våldat på dem där
de skulle vara, dåligt svettig man var efter det:P
Sedan har jag gjort lunch - sillröra och sallad, mums!

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer..
Kanske borde ta och spackla klart i sovrummet?
Fast egentligen skulle man väl ta och gå ut när det är
fint väder..men jag har svårt att göra saker på egen hand..
tycker helt enkelt inte att det är roligt.
Men det löser sig väl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0