Städa och dona

Idag har jag varit fruktansvärt trött, som alltid annars iofs..
men vissa dagar är jag faktiskt mindre trött:P
Vilket fall som hälst så har jag jobbat 7-15, fast det blev att jag blev
kvar till halv fyra.
Sedan vandrade jag hem med tunga steg, la mig i soffan och
trodde att jag skulle bli liggandes där resten av kvällen.
Jag sov 30 min och sedan kände jag att "Nej detta går inte!"
Så jag tog och slänge i en maskin i tvättmaskinen och så
dammsugade jag lägenhten och skurade golvet!
Så nu är det städat och fint här:) Längtar tills på fredag när det
antagligen blir Ikea efter jobbet, tjoho:D
Då blir det att köpa mattor och tavlor, kanske kanske lampor?
Får se hur långt pengarna räcker..

Jag ska få låna Bror M:s bil(min gamla pärla) från och med imorgon tills
på söndag tror jag. För mina kära bröder ska åka till Norge och hälsa på
våra släktingar där. Jag måste nog ta och följa med någon gång, var många
många år sedan jag träffade dem.
Men det ska iaf bli helt underbart att ha bil ett litet tag:) Jobbigt bara att man ska
måsta ta bussen ut till Matfors för att hämta den..hua hatar att åka buss här i
Sundsvall.

Nu vet jag inte rikigt vad som händer resten av kvällen?
Andreas kanske skulle komma förbi en sväng om det inte blev för sent, så
ja det visar sig väl.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0