Tjoho lång ledighet here I come!

God eftermiddag, eller gokväll?
Vilket jävla väder vi har idag, tur att man har fått
låna mor och fars bil över helgen, annars hade det
varit en måttligt glad Lillemor som kommit hem ifrån
jobbet idag haha:P
Har gått fint att jobbat iaf, men attans så trött
jag har varit precis hela dagen.
Men nu ska jag inte gå och lägga mig på soffan och sova,
vilket jag ofta gör när jag kommer hem ifrån jobbet och
inte har något bättre för mig. Nej nu ska jag faktiskt ta och
måla klart! Eller klart lär det inte bli förens imorgon, men
måla ska jag göra iaf!

Sedan vet jag inte vad som händer resten av kvällen?
Har man tur så slipper man vara ensam, men ja,
det går ju inte att undvika för evigt:P

Imorgon far jag och Lander till Hällsjö för att bo
där i helgen, mys pys;) Olsson gör även oss sällskap
imorgon kväll. Så det ska bli väldigt trevligt!
Blir nog till att entra bolaget imorgon och köpa lite vin kanske?
Eller cider, får se vad det kan tänkas bli..vin är ju billigast:P
Men jag har ju lovat lilla mamma att jag inte ska ha någon fest,
men jag menar, om jag, Lander och Olsson sitter och dricker vin
en kväll..det är ingen fest precis:P

Men nu blir det till att slå på musik och grabba rollern!
Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0