Trallalal..

Idag har det spacklats i sovrummet, och färgen har jag fått,
så imorgon efter jobbet så blir det nog till att måla:)
Mor och Far var förbi förut, och pappa hjälpte mig upp med
hyllan i köket, så nu är dert så gott som klart där.
Ska bara fixa så sladdarna försvinner ifrån golvet.



Lägenheten ska vara färdig tills den 18/7, för då blir det nämligen fest här.
Tanken är väl att vi ska vara ute iofs, men man vet ju aldrig med vädret..
så lika bra att ha det gjort så man kan vara inne ifall att.
Och om det är någon som läser detta nu som inte viste om festen, så är det
bara för att vi diskuterat det i veckan som var och inte hunnit säga till alla!

Nu vill jag göra någonting roligt, eller umgås med någon..och det verkar som
att jag slipper vara ensam ikväll;)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0