underbar lördag!

Haha omg vilken jävla dag det var igår, helt underbart!:)
Började med att jag och Lander chillade, lyssnade på
musik och kände lugnet bara.
Lander började med vinet klockan ett haha..Mirja kom
på em och gjorde oss sällskap.
Blev en hel del sjungande och surrande.
Vi tog oss en båttur, haha fint med blåssor på  händerna nu;P
Bror kom sedan förbi på kvällen och spelade kort med oss
och så.
Vid hmm elva kanske så kom Malin, Patrik och Johan hit.
Johan åkte dock på en gång igen.
Men iaf så spelade vi kubb, mitt lag (Malin,Patrik & Jag) vann
alla gånger! Även tredje gången även om de andra påstår annat!:P

Ja vad mer gjorde vi? Blev badande för vissa, marshmallows grillande
Yatzy spelade, dansande och sjungande mm mm..mycket trevlig dag:)







Nu ligger vi här utslagna i soffan jag och Emma.
Blir väl att dra oss tillbaka till stan så småning om.
Då ska Emma hjälpa mig att flytta sängen och sedan ska jag
dona lite hemma och göra det fint;P
Sedan vad som händer ikväll, ja det vet jag inte riktigt än..
Bror kanske skulle komma förbi, får se vad som händer..
Kanske blir att man ser film också?
Har ju fått vlc att fungera, weho:D


Kommentarer
Postat av: Christian

Vissa kickade ass på tecken iaf!! :)

sen att kubben inte gick lika bra berodde mest på den helt osannorlika turen ni hade...



Tack för en trevlig kväll!

2009-07-13 @ 00:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0