Långt ledig

Nu har man jobbat klart för denna vecka..såå jävla skönt!
Har iofs varit väldigt lugnt på jobbet under midsommar,
men ska bli härligt att slippa kliva upp så tidigt några dagar nu.
Jobbar bara torsdag och söndag denna vecka, lovely!

Idag efter jobbet så for jag till Ede och åt middag hos moster Ingela
med lite släktingar. Var väldigt trevligt. Var dock inte så social tyvärr..
fick matkoma och sov 1½ timma och sedan åkte vi hem haha..
Så rolig är jag:P

Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem, laddat hem lite program
som jag behöver till datorn, kollat på en film som gick på tv..
Ja det var nog allt det!

Och på tisdag så blir det sushi hos Olsson och slinga hennes hår,
ska bli mycket mycket trevligt!:)

Jag måste ta mig till en färgaffär i veckan eller så, så jag kan köpa mer
vit färg så jag blir klar med målandet i sovrummet någon gång!
Skulle även behöva titta på tapeter..

Men nu tror jag det blir sängen för min del..blev inte så mycket sovandes
inatt så blir väl att ta igen det nu;P
Ska försöka ta tag i det här med träningen nu också..så imorgon blir det
morgonpromenad och pilates:)

Natti natt!


                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0