Måndag på Gatufesten

Även jag tog och gjorde personlighetstestet som Malla gjort
och detta blev resultatet, tycker det stämmer kanske bra:)

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.



Ja vad ska man säga om gårdagen?
Jag tänker inte dricka vin på mycket mycket länge.
Blir inge mer dricka denna veckan heller, och blir inge GF på lördag
som jag hade tänkt först, jag pallar inte:P
Gårdagen slutade med att Malin fick komma och hämta mig, jag
sov hos henne, men hua vad dåligt jag mådde!
Planen för idag var ju att jag och Malin skulle festa och ner på GF,
men nu vet vi inte vad som händer..det visar sig.

Olsson kom och hämtade mig hos Malin vid ett tiden
idag och vi åt sushi på stan, mycket gott:)

Nu ligger jag bara i soffan, ska väl försöka få tag på Malin,
eller ja se vad allt folk gör ikväll!
Bye

Kommentarer
Postat av: Malla

Hahah ja man blev lite avskräckt från party idag... Så att säga;P Men ned måste vi ju gå, det är ju våran lördag idag. Puss

2009-06-30 @ 19:24:16
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0