Måndag..

Jag ska sluta att skriva i förväg att jag ska träna:P
Ställde nämligen klockan på åtta imorse, sedan somnade
jag om och vaknade halv elva och då blev jag så stressad att jag
struntade i det..bra där Lillemor!
Men imorgon blir det bodypump kl 8 iaf, och sedan en sväng till
Hanna och sola, om det är fin väder villsäga!:)

Vad har jag då gjort idag?
Jo jag har städat lite..lyssnar på musik och ja..
det var nog allt!

Men tänkte visa lite hur min lägenhet ser ut nuförtiden..
Men det är ju dock inte klart ännu!

Före
                     

Efter

                      

Ja det är köket iaf..
Resten av lägenheten väntar jag nog med tills det är klart:)
Sedan ska en hylla upp i köket också, sedan är jag klart där!

Nä nu tackar jag för mig idag!



Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, va roligt det är att få se hur du pysslar i lägenheten, jag hoppas du trivs fint där =) Har du hunnit med att inviga parken då? Jätteskönt att ha en "egen" park utanför...Ha en skön sommar! Kram

2009-06-22 @ 17:04:37
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0