Midsommar

Nu sitter man här på jobbet, tänkte blogga en snabbis på
lunchen!
Uppdatering angående datorn min, den fungerar igen, MEN
när jag skulle installera det mobila bredbandet så ville såklart
inte det fungera, så någon lär väl få hjälpa mig med det:P

Idag efter jobbet så ska jag grilla med Ollis,Malla,Lander, Tuvan mf..
Sedan blir det en sväng till Hällsjö och träffa släkten lite..
Sista men inte minst så blir det Nedansjö och säga hej till folket
där och hämta Lena och Stefan och köra dom tillbaka till stan.
Så förhoppningsvis blir det en bra midsommarafton, även fast
det är kallt och jävligt.

Annars jobbet jag resten utav helgen, de enda planerna man här
är att på söndag ska jag på middag till moster Ingela i Ede.
Sedan får man se vad som händer.

Jag längtar tills jag får ordning på datorn, det är så mycket bilder
som jag vill lägga upp!
Har donat en massa i lägenheten, målat om mm, är dock inte klar än,
färgen tog ju såklart slut ;P Sedan ska jag även tapetsera i ett av rummen.

Ja det var väl allt jag hade att förtälla för denna gång!
Hade gött och trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0