Sol, bad..livet är gött

Här kommer lite bilder ifrån mina mycket innehållsrika lediga dagar!(tis+ons)


Efter pumpen i tisdags blev det solning hos Hanna



Vidare till Malin, lunch och mer solning




Sushi och vin med damerna hos OIsson, mycket trevligt:)

Det var bilderna ifrån tisdagen..

Här kommer Onsdagen:


Jordgubbar till frulle och sedan en sväng ner på stan,
handlade sallad på bagetterian, mycket go!


På kvällen åkte Malin,Patrik, Johan och jag iväg och bada, fast det var
bara M & P som badade:P


Igår jobbade jag dag, var sedan hem en sväng och sedan bar det iväg för att ta
sommarens första dopp. Var någon år sedan jag badade tror jag, så det var
riktigt roligt :) Samma gäng som dagen innan, men denna gång badade vi alla.
Mycket trevligt!



Idag klev man upp sju, Malin kom hit och åt frulle, sedan tog vi vårat pick och pack
och åkte till Hällsjö. Blev massa solande på bryggan, så nu är man lite eh brun röd?;P

Håller på att tvätta nu, och ska göra iordning mig snart för att åka till Malin och äta
middag, ska göra sillröra och sallad att ta med.
Sedan blir det dricka lite vin och gå ner och träffa lite folk:)
Blir nog en mysig kväll! Kanske kommer upp lite bilder imorgon, vem vet?;P

Hade gött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0