Spikarna

Måndags kvällen blev inte riktigt som planerat tyvärr..
Men jag fick sällskap av min älskade Malin istället:)
Vi tog en tur med bilen och åkte till spikarna och
njöt av naturen och havet..det var väldigt fridfullt.





Sedan var det en fågel som tyckte att han kunde släppa sin avföring på oss
Jag skrattade som en tog först, tills jag insåg att även jag hade fått på foten:P



Åkte även förbi en cirkus som är i Nacksta nu..



Malin och jag har diskuterat en del om livet på våran bilfärd ikväll..
Kom fram till att det är dags att man inser att man förtjänar och är värd
att vara lycklig och må bra.. så nu ska jag tillåta mig själv att vara det..
iaf jobba på det.

Nu blir det sängen för mig.. har mycket inplanerat imorgon så kan behöva
8 timmars sömn inatt. God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0