...

Gårdagen var väldigt mysig, blev vin hos Malin, sedan
tog vi en aning ostabil cykeltur ner till Mirja där Olsson
Mirja och Hanna satt. Sedan kom Lander och Tony, och
då blev det snapps;)
Vid elva tiden(tror jag det var?) Drog vi oss hem och sov.

 





Vaknade vid halv tio, mycket trött och seg, men var dags att kliva upp.
Mamma ringde vid tio och frågade om jag ville med och lyssna när pappa
spelade i Gallström
, och eftersom jag inte hade så mycket annat för mig
under dagen så följe jag med. Han är ju så duktig min far!:)
Sedan efteråt bjöd pappa på lunch, det var dö gott, pasta med kyklingfile och ädelostsås.




Ja sedan har jag bara varit hemma, halv sovit i soffan..känt mig ensam..
usch det är så tråkigt, men man kan inte alltid ha roligt, men nästan jämt;P


Sedan måste jag ju bara skriva även jag om Michael Jacksons bortgång.
Lyssnade mycket på honom när jag var yngre, och hans musik kommer
alltid finnas kvar. Jag hoppas att han har det bra nu!
"Heal the world", helt underbar låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0