Ams

Dagen började så fint med en promenad..riktigt härligt..
hade dock inte skadat med lite sol men men..



Sedan blev det hem och frukost, kolla på ett avsnitt med
Kyle xy. Packade träningsväskan och papparern som
jag ska skicka till a-kassan och begav mig till Ams.
Skrev in mig där och så, gick väl bra..men jag tycker
inte om att behöva ha något med dem att göra, men
någon inkomst måste man ju ha så:)

Efter det gick jag ner på ica och mötte upp kusin Lisa
och moster Ingela, köpte oss en sallad var och gick
hem till Lisas och Pelles nya lägenhet. Den var väldigt
luftig och fin!
Klockan 16:30 var det dags för första spinningpasset här
i Sundsvall. Det gick bra, så nu blir det ett nytt pass igen på
onsdag.

Resten av kvällen blir det ta det lugnt, kolla på film och
surra. Jag är så himla trött, skulle lätt kunna lägga mig och sova nu.

Imorgon blir det promenad igen och sedan ska jag iväg till
Jenny och diskutera lägenheten och så, jag hoppas verkligen
att jag får den, då blir det inflytt första april, hade ju varit helt underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0