Birsta

Planen var att träna imorse, blev inte så, hade inte hunnit
heller, men jag är för vek, har fortfarande sådan träningsvärk
så pallade inte:P

Men nu har jag varit på Ikea och Rusta och småhandlat lite iaf.
Det blev:

* Liten ugn ifrån Rusta
* Sushi pinnar
* 6 st lite längre skedar(små)
* 4 små skålar till sushin;P
* 4 Tallrikar
* 6 st vinglas
* 2 st vita tabletter
* Diskborste
* Toalettborste
* Dörrmatta
* besticklåda

Så nu jag jag bränt nästan alla pengar jag hade på mitt presentkort

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra resten av dagen?
Det är jätte fint väder, men känns inte som att det finns någonting
vettigt att göra. Jag ska iaf ringa mormor och kolla om jag
kan komma dit imorgon en sväng. Sedan får jag se vad Lena
säger, om det blir att vi åker till Nedansjö ikväll kanske.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Lillemor! Jag har läst din blogg men inte orkat skriva något inlägg, har varit lite krasslig men nu ska jag vara på bättringsvägen! Hur känns det att vara hemma i sundsvall? Vill du ses nån dag? Kanske en kvällsfika? Kram Monica

2009-03-20 @ 08:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0