En helg med Malin

Det var jätte roligt att träffa Frida igen igår!
Vi hade så mysigt där, kollade på kort ifrån förr,
drack en massa kaffe och surrade på!
Sådana besök får det bli fler utav! Det är så härligt
att ha Malin i stan också, det känns som förr i tiden,
innan Malin flyttade till Östersund!



Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma hit,
jag väntar även på att bror ska komma hit och lämna
av bilen, eller jag ska skjutsa han och Johan(?)
först. Och här sitter jag med håret halvlockat:P
Malin måste hjälpa mig med håret där bak,
kommer inte riktigt åt där.
Så jag hoppas Malin kommer innan Christian!
Sedan vet jag inte riktigt om vi kanske åker till Per
en sväng och hälsar på honom eller vart vi tar vägen.
Det visar sig. Men annars ikväll så tänkte vi hänga
lite på Olearys, var länge sedan jag var där nu, men
enligt vissa av mina vänner så är det inge bra där
längre, men jag tänker bedömma det själv tänkte jag:)
Jag har haft mycket roligt där iaf!

Imorgon kommer väl kanske lite bilder ifrån ikväll, vem vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0