Fixat lägenhet

Ja då var papperen påskrivna, jag flyttar in 1 april i MIN
lilla mysiga 2:a på södermalm!:D Tack Jenny! Den är
perfekt! Och jag hoppas att du får det underbart i Sthlm!

Annars idag har jag varit på en morgonpromenad, tråkigt
väder men vad gör man? Nu ligger jag här på sängen och är
trött och lite sorgsen. Saknar min Jocke så fruktansvärt mycket..
önskar att han vore här..



Ska på spinning kvart över fem, sedan blir det iväg till
Hanna och umgås med henne och titta på greys.

Imorgon ska jag till Olsson, ska bli så roligt att träffa henne,
se hennes nya lägenhet och så.

Saknar att ha en bil nu, kunna åka ut till nedansjö och hälsa på
lite då och då, jag mår bra där. Tänkte kolla om Ak så vara där
i helgen så kanske man kan åka dit? Annars blir det kanske
afterwork med girlsen, fast jag måste hålla hårt i mina pengar..
vet inte hur detta ska gå..kom att tänka på det också att ifall jag
får jobb som tex vikarie, så får man ju pengar en månad efter, då
blir det en månad utan inkomst..vet inte hur det ska gå ihop som.
för nu kommer jag inte kunna spara heller för ja, det finns inte
pengar till det helt enkelt. Att pengar ska ha en sådan inverkan på ens liv, det är hemskt!

Kommentarer
Postat av: Malin

YES!! Nu kommer jag att storma dig min kära!! :) Vad glad jag blir att du hittat lägenhet!! :D

2009-03-04 @ 17:10:07
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Malin

YES!! Nu kommer jag att storma dig min kära!! :) Vad glad jag blir att du hittat lägenhet!! :D

2009-03-04 @ 17:10:39
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: jocke

Ahh gullig du är lillen =) Sjukt tråkigt att du inte är här längre med mig, men men du kommer snart igen..

2009-03-04 @ 18:12:12
Postat av: Carin

Himla massa GRATTIS till lägenheten!! Sicket flyt!

Förstår att du saknar Jocke...han är så gullig.. Hihi..

Kram, Carin

2009-03-04 @ 19:20:36
Postat av: Malin

Vad fint det blev:) Du är en riktigt designer du så att säga. Puss

2009-03-05 @ 15:17:58
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0