Första helgen i Sundsvall

Igår blev det en sväng på stan med Lena,
skulle hitta kläder till kvällen, men ICKE!
Var deppig hela dagen, men det började vända
så småningom, när Lander kommit hem och så
blev det lite bättre!
Åkte till Lena och åt gomat och drack go cider.
Surra på med henne och Lina, mycket trevligt.
Sedan drog vi till en förfest ett lite tag..sedan intog
vi Aveny! Tjoho..gillar verkligen det stället!
Träffade massa trevligt folk man inte träffat
på ett bra tag, så det var inte helt fel!:)

Idag har jag varit i Nedansjö hos härliga Familjen
Mossberg. Lena fyller 26 idag så vi har firat henne.
Go mat och mycket trevlig sällskap!
Blir förhoppningsvis vara mycket där framöver, mår
så bra när jag är hos dem!:)

Morgondagen

* Promenad
* Frukost och chilla lite
* Inta Arbetsförmedlingen och få igång stämplingen
* Chilla eller så?
* Spinna 16:30
* Chilla lite mer?

Kommentarer
Postat av: Monica

Välkommen hem =) Jag har utmanat dig i min blogg! Kram

2009-03-02 @ 09:24:52
URL: http://moan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0