Fredag

Nu är det bestämt! På söndag flyttar jag! Tjoho:)
Har varit till Matfors idag och packat bilen full med
saker som stod i föråden hos mamma och pappa.
Så planen är att packa ur bilen när jag får nykeln utav
Jenny på söndag, Sedan åka till Birsta och handla
på ikea och även storhandla mat på Ica Maxi,
hem och sätta ihop lite möbler och packa upp
det jag har med mig.
Sedan på måndag blir det att hämta resten av mina
saker som är i stugan.
Det här kommer bli så bra:)

Ikväll blir det hemma mys med Lander, kolla på
lets dance ska vi göra nu:P
Imorgon är det middag hos Hanna som gäller,
ska bli roligt det! Dock ingen utgång för mig.

Ha en trevlig fredag kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Fridda

ja fan nu jävlar, det var ju liksom på tiden :P



kul att flytta, ännu roligare att hsndla på ikea :)

2009-03-28 @ 12:57:27
URL: http://livetenligtfridae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0