Godmorgon gott folk!

Jaha så var man uppstigen för dagen då,
eller ja iofs så har jag varit vaken sedan kl 8:00.
Då blev det keso och blåbär, och som jag hade
förväntat mig så var det mycket gott.

Annars så har jag gjort iordning kyklingen till
lunchen som jag ska ta med mig ner till Lena.
Har även städat lite bland mina saker så det är
lite ordning och reda! Kan behövas ibland.

Jag fick även min kod till internet a-kassan för någon
dag sedan, så igår var jag in och fyllde i förra veckans
arbetslöshet, såg då också hur mycket jag kommer få
ut varje månad, och det blir 500 kr mer än vad jag hade
räknat med, så det är ju toppen! Ska försöka lägga dom
pengarna på H&M räkningen nu i två månader så att jag
snart slipper den!

Nu ska jag ta och packa ihop mina saker och bege
mig bort till Lena. Spinningen blir inte förens halv 5, blev
bättre så!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Lillemor. Skönt att vara tillbaks i Sundsvall? Hur går det med jobbsökandet? Kram

2009-03-23 @ 10:57:17
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0