Helg igen..

Tiden går så fort..tyckte nyss det var fredag,
och ändå gör jag inget vettigt alls om dagarna.

Men idag har jag iaf varit på ungdoms info möte på
ams, inte så givande enligt mig eftersom jag varit
på ett sådant möte för ca ett år sedan i Göteborg
också, tror nog jag var på ett efter jag tagit studenten
också.
Efter mötet vandrade jag bort till Tuvan och var
lite social med henne. Sedan började hon jobba
klockan fyra så vid tre gick hon till jobbet och jag gick
hem, så nu sitter jag här..igen :P

Men snart så anländer Malin till S-vall.
Så då ska vi ut och glida lite, åka och hälsa på
en gammal vän som jag inte sett på jätte länge!
Så det ska bli väldigt roligt!



Nu kom Lander hem också, skönt att slippa vara ensam:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0