Husfruarna

Min tisdag:

* Vakna
* Frukost och chilla
* Städade lite bland mina saker
* Lunch
* Gick bort till Jenny och tittade på lägenheten
* Prata med hyresvärden, ska träffa honom imorgon och
   skriva kontrakt.
* Tittar över vad jag behöver införskaffa till lägenheten
* Kom fram till att jag inte kommer ha råd att köpa det jag måste ha.
* Gjort middag till mig och min lille vän
* In på Ica bergsgatan en sväng och handla lite
* Befinna oss hos Hanna L 19:30 för att se husfruarna kl 21
* Hem och sova antar jag:P



Igår såg vi på Twlight och myste jag och Lander.
Dock så somnade Emma, hur man nu kan göra det
till en sådan bra film förstår jag inte;P
Längtar tills nästa film kommer!


Men imorgon händer då följande iaf:

* Morgonpromenad
* Ringa lite samtal
* Titta efter jobb
* Träffa Patrik på spinetten och skriva kontraktet
* Spinna
* Titta på Greys


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att det fixar sig med lägenhet, jag såg att du skulle köpa en del av dom befintliga prylarna, men jag hoppas att vi blir av med lite som är lagrade i stugan också för det vore bra!

Nu får vi hoppas att det fixar sig med jobb också, vilket inte är så lätt i dessa dagar. men lycka till med den nya lägenheten så länge / Pappa

2009-03-04 @ 07:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0