Måndag och Tisdag

Ville bara börja att berätta att på söndagen så
var ju jag och Hanna på Ica maxi och handlade,
vi åkte hemmifrån henne vid ca 20:00, och åkte
ifrån ICA 21:30, haha helt sjukt! Var helt färdig då
när jag kom hem att jag höll på somna med datorn
i knät! Men ja det var söndagskvällen det!

MÅNDAG

Dagen började med att plocka upp Lena
klockan 10:00. Ut till IKEA och handla
köksbord och stolar, ett rullbord + spegel
och lite annat smått och gott!
Åkte tillbaka till lägenheten och släppa av
sakerna som nyss inhandlats.
Full fart till Hällsjö(stugan), mötte Mamma
och Christian där, packa två bilar med
bokhylla+vitrinskåp och en massa kartonger,
fotpallar mm mm.
Tillbaka till stan och ner med allt i lägenhten,
Jag och Lena åkte sedan en sista sväng till
stugan igen för att hämta det sista (Tv-bänk mm)
Sedan blev det bjuda Lena på middag på biteline,
dödligt god tacos buffé dom har där!
Sedan skjutsade jag hem Lena efter att hon hjälpt
mig ner med de sista sakerna. Och sedan börjades det..
upppackningen och ihop skruvandet höll på ända
fram till klockan 03:30. Lander var även hos mig
fram till 00:00 iaf, surra och höll mig sällskap:)

TISDAG

Uppstigning 08:30, kunde inte sova.
Packade upp det som var kvar = alla kläder som
skulle in i garderob och byrå. Ytterkläder +skor+ väskor
och gardiner mm hamnade tillslut på rätt ställe också.
Lander och Tuvan kom och hälsa på mig en sväng,
tyvärr sprang jag mest runt och donade med allt som
skulle på plats. Men var trevligt att dom tittade förbi iaf:)
Sedan när jag var klar med allting så kom Lena och Stefan
förbi och drack kaffe och surrade lite också!
Vid 16:30 åkte jag iväg till stugan för att hämta en kabel
jag glömt kvar där + gardinstänger.
Träffade sedan mamma i Matfors och packade in Tv:n
och min lille ugn. Blev en sväng in till Christian och hämta
bryggkaffe som han inte skulle ha.
Sedan blev det tillbaka till lägenheten och dit kom även
pappa och tittade förbi en sväng och hjälpte till att bära
ner Tv:n.
Resten av kvällen har jag spenderat hos Hanna och Jonas.
Kom dit och blev bjuden på middag och sedan blev det en
sväng på Hemköp och inhandlade frukt och naturgodis.
Tittade på Rosing och Husfruarna.

IMORGON ONSDAG

Planen är:

*Tvätta 7-9
*Möta Hanna 9:15
*Köpa soppor åt H
*Träna lite på ego
*Tvätta lite mer
*Sätta upp gardinstängerna och gardiner
*Laga en jätte go middag?;P
*Titta på Greys
*Kanske Malin kommer förbi en sväng?


Bilder kommer även in imorgon på längenheten hade jag tänkt:)
Och jag ska få tillbaka 6300:- på skatten, helt underbart!
Får även mina pengar ifrån A-kassan på torsdag, mycket bra
mycket bra! Och så ringde dom ifrån servishuset i Matfors idag
och frågade ifall jag ville sommarjobb där, så jag ska dit nästa ondag
och träffa chefen där. Men jag vill ju hälst jobba i stan eller ifall man
nu skulle få jobba på IKEA. Men ja i värsta fall så blir det ju Matfors:/
Aja något ska man ju göra!

Men jag återkommer imorgon, nu måste jag sova annars kommer jag
aldrig ta mig upp imorgon! God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: malla

jag får tillbaka 72 kronor på skatten jag...jag är rik!! =)

2009-04-01 @ 07:17:22
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Malin

Och jag fick 355:- MYCKET besviken och samtidigt glad att det inte var restskatt. Ses imorgon om inte annat;)

2009-04-01 @ 07:38:11
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: tuvaaaan

ja tycker du ska dela med dej lite te lander. hon ska betala 9000:- Stackars henne. vi måste börja en insamling :D

när ska ja få veta hu mkt ja ska få tillbaka lr få betala då?

2009-04-01 @ 11:40:56
URL: http://hannathuveson.blogg.se/
Postat av: Christian

Tuvaaan dra av 000 från lander så har du min restskatt. mycket glad att det inte blev mer! :)



Du for hotja till syrran när du fått lägan klar så kommer jag och dricker kaffe.

Hur smakade det förresten, gammkaffet? :p

2009-04-01 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0