Party party

Middagens hos Tuvan igår var kanon!
Attans vilket trevlig folk och go mat, ja det var
helt kanon helt enkelt! Synd man inte festade
själv och hängde med ut, men men kommer
fler gånger! Jag ska ju själv ha inflyttningsfest
någon gång framöver nu;P

När jag skjutsat folket ner till Aveny så åkte
jag till kusin Lisa och Pella på deras fest.
Där var även Bror Christian, trevligt att
träffa honom:) Ja men där satt jag och
surrade på med trevligt folk och så tills
det var dags att bege sig hemmåt!

Så jag får tacka alla för en trevlig lördagkväll!

Nu sitter jag hos Lander, och det som har varit
mitt hem nu i en månad. Det var varit en underbar
tid! Men nu har det nått sitt slut, om två timmar
så flyttar jag ut, och in i min egna lya, åhhh
det känns så overkligt så jag kan inte riktigt
förstå att det är sant!:D
Så nu ska jag ta och packa ihop mina saker här
och få ut dem i bilen!

Sedan blir det birsta med Thuvan ikväll!
Och sedan dona i lägenheten resten av kvällen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0