Pengar pengar pengar..

...att detta alltid ska vara en problem!
Insåg till min fasa igår att mitt kassakort kommit
in till a-kassan 2½ timma försent så jag får inga
pengar denna månad utan det blir den 23 april.
"jippi", vad underbart detta känns.
Men som tur är så har man sin pappa som stället
upp och lånar pengar till mig, men jag hatar att behöva
fråga, men känns inte som att jag hade något annat val.

Vad här hänt sedan sist annars då?
Tisdagen var jag med Hanna L i princip hela dagen ,
bodypump på morgonen, sedan var vi hos henne, drack
kaffe och surra och så tittade vi på Sex and the city filmen!
Sedan gick vi bort i det fina vädret till Hanna T där vi spenderade
resten av kvällen med damerna. Lite kortspel och tv-tittande.

Igår vaknade man, trött och jävlig som alla andra dagar.
Hade ingen lust att göra någonting alls på hela dagen.
Men tog mig i kragen och träffade Hanna T en sväng på stan,
sedan gick vi tillbaka till Lander i kylan. Jag gjorde iordning middag
och tog med mig till Malla och Dennis och Lander och Hanna köpte
med sig sushi. Åhh vad jag längtar tills jag ska äta sushi, det får
nog blir nästa vecka någon gång.  vilket fall som hälst så tittade vi
på greys där och surra och drack kaffe, hehe mycket kaffe drickande
i detta umgänge;)

Idag skulle jag varit på bodypump klockan 8 imorse, hade ställt klockan
på halv 7, vet inte vad som hände men jag vaknade iaf klockan nio
sedan. Ingen body pump idag alltså:P Känner mig även lite tjock i
huvudet...båda Hannorna och Lander mådde inge bra igår, så skulle
inte förvåna mig ifall jag också åker på något. Lena är ju också sjuk!
Men men idag blir det iaf bara lungt, ska nog dra på en film snart och
bara vara!

Bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0