Söndag, trött och jävlig

Ja kortfattat om gårdagen!
Malin och jag åkte till Per en sväng och spelade
lite rockband och surrade lite med honom, var länge
sedan man träffade honom så det var ju förjävla trevligt!
Sedan hämtade vi upp Elin F på dalgatan, for vidare
till Kåren, var inte där så länge, åkte vidare till
Olearys, var inte där så fruktansvärt länge heller,
var väldigt lite folk ute igår måste jag säga!
Sedan blev det in en snabbis på BK ( vet inte varför vi
gick dit egentligen men?) Träffade även Johan igår, det var
väldigt roligt, som resten av Sundsvallsborna så var det
länge sedan jag träffade honom också!
Ja min kära bror Michael och hans nya jobbarkompisar
fick jag äran att skjutsa hem igår också, haha jävla roligt
folk det där, så där kommer han nog trivas:)


Malin och Jag


Olles, kåren & BK

Mina slutsattser utav kvällen: Sundsvalls uteliv är inte desamma!

SÖNDAG

Idag har jag sovit, klivit upp äte frukost, gått igenom
min post som Christian hade med sig igår, räknar ännu
en gång på ekonomin för nästa månad och den ser lite ljusare
ut, vet inte varför dock? Sedan la jag mig och sov ett tag till.
Och nu har jag äntligen gjort mig en kopp kaffe som inte kunde
ha varit bättre, attans vad gott det var!
Funderar på att ta mig en sväng till Ikea och småhanda lite kanske?
Vill flytta in i lägenheten NU! Få dit alla mina saker och göra iordning.
Var så länge sedan jag hade mina egna saker i en lägenhet nu så
det ska bli helt underbart att få gå igenom alla mina kartonger
och rensa lite och så:) Och sedan inhandla lite nya småsaker på
ikea kan det nog bli också. Måste ju skaffa fina tallrikar och skålar
till sushi ätandet;)


Adressändringenbrev, nytt och gammalt bankkort, en gooo kopp kaffe

Blir kanske en sväng bort till Olsson ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0