Stackars mig:P

Gårdagen

* Upp 6:10, packa träningsväskan mm
* 6:50-7:50 satt på Ego och vänta
* 8:00 Bodypump 60 min
* Gick till Hanna, frukost och dona lite
* Gick en sväng på stan
* XV och köpte soppor (langa lite;P)
* Möte på Ams med handledaren
* Tillbaka Hanna, lunch och lite tv
* 17:00 kom Lander och hämtade mig
* Vi hämtade upp Tuvan
* Får till Olsson
* Kolla på fruarna där och så
* Hem och sova

Inatt kunde jag knappt röra mig på grund utan sådan
fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen, haha omg
vad länge sedan det var jag hade såhär ont överallt!
Men är ju bra, vet man att det tog, så det blir nog samma
pass imorgon bitte igen!

Idag har jag inte gjort allt för mycke, skulle ha mött Hanna
på ego vid tolv men jag hade så ont i kroppen så jag
pallade inte:P Har suttit och gjort om bloggen..igen.
Nu ska jag dricka lunch och ja, vänta på att klockan ska
bli 17:30 för då ska jag vandra bort till Frida w och umgås
lite med henne. Det var länge sedan! Henne har jag nog inte träffat
sedan slutet på -07?

Imorgon är planen:

* Ta bilen av mamma på tågstationen
* Bodypump 08:00
* Hem, duscha, dona, frukost
* Ikea/birsta 10:00
* Och sedan har jag ingen aning om vad som händer:P

Kommentarer
Postat av: hanna

snygg bloggen är nu då :)

2009-03-18 @ 17:38:00
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: hanna

nu heter din blogg också - - hehe ;)

2009-03-18 @ 17:38:32
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0