Sushi kväll

Idag har inte hänt allt för mycket under dagen måste
jag säga, skulle ut imorse och gå, men kom som aldrig iväg:P
Blev att jag designade ett nytt bankkort och beställde, det tog
lite tid, sedan gjorde jag om bloggen..tog lite tid.
Lyssnade på massa musik och chillade.
Kokade ris till sushi, jävla projekt det där, trodde jag skulle
förstöra allt, men nog klarade man av det;)

Sedan kom Lander och plockade upp mig efter jobbet
och vi åkte på ica och handlade lite.
Sedan hämtade vi upp Hanna och for till Olsson för att
äta sushi, och gudarnas vad gott det var, och satan vad
mätt jag blev, trodde magsäcken skulle spricka!




Men det var trevligt att träffa damen, var lägensedan nu!
och så fint hon har i sin nya lägenhet, precis som jag
förstod;) Det gjorde hon bra! och där kommer hon trivas!

Nu sitter jag och Lander här med varsin dator, snart dags för
sängen, är en dag imorgon också!
Så blir det morgonpromenad(?), spinning, bolaget, hem och
göra sig iordning för sedan 16:30 blir det stadshuset på afterwork
och sedan utgång. Ska bli roligt, hoppas jag, men det blir det nog!

God natt

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad avis jag blir!

2009-03-06 @ 13:15:31
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Hanna

vart var du idag på spinningen? bangade du va? :P

2009-03-06 @ 13:16:22
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0