Dags ännu en gång..

De två senaste dagarna har varit helt kanon!
I onsdags var det morgonpromenad och sedan var
jag med Lena hela dagen, och Fredrik kom bort till
kvällen. Sedan igår jobbade jag fm, var ner på stan
och gick en sväng med Honey och Lena.
Fredrik köpte en ny mobil och jag fick mig ett par skor.
Tack tack my love:)



Sedan var vi på biteline och åt med Jens igår.
Efter det var det hockey som gällde, och vi vann 3-1, weho!



Men från och med idag är det soppor som gäller igen.
5-6 veckor, om inte mer, det får vi se! Hur länge man
härdar.

Ska iväg och jobbar snart, måste blåsa håret, skynda skynda..


Kommentarer
Postat av: Mallaballa

Du vet det, men jag hatar dina soppor. Låter så hemskt när du skriver "hur länge man härdar"... Säger ju en hel del..



Ses nästa helg ;) Puss

2009-05-09 @ 09:25:27
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0