Hällsjö

Jag tog och åkte till våran stugan i Hällsjö igår.
Komma bort lite, fundera på saker och ting..

Har inte gjort många knop idag, sov till halv ett.
Sedan har det inte hänt mycket mer.
Pappa och Mamma har donat med nya tvättstugan
som pappa har byggt ut på stugan. Det blir väldigt fint.

Jag har fått en spegel som jag ska måla vit och hä
någonstans i lägenheten. Har även fått lite färg som
jag ska kunna måla om sovrummet med, och så ska
jag måla några hyllor vita och även köksmöblerna..
(då menar jag inte matbordet och stolarna)

Jag fick även reda på att jag kan flytta in saker i mitt
förråd igår, så det ska bli härligt att få dona och göra
iordning i vardagsrummet/matrummet till veckan
när jag kommer hem igen!

Kvällen blir lugn, kanske blir titta på tv lite..
Ha en fortsatt trevlig helg alla. Och ni som ska till Hans
får ha så roligt! Får väl säga Grattis i förskott till min käre Kusin
som fyller år imorgon!

Tack och hej för mig denna gång!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Lillan. Hur mår du?

2009-05-20 @ 09:42:19
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Anonym

dålig uppdatering här....

2009-06-03 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0