Tisdag

Jag ska fatta mig kort idag!
Har jobbat fm, gick fin fint, härliga vårdtagare!
Kilade sedan ner på stan och träffade Ollis, Tuvan och Lander.
Mötte även Sofia, mycket trevligt, var länge sedan man såg
den flickan:)


Mycket fin bild på "Ja och Nej" parken

Vandrade bort till Lena sedan, vi kollade lite på tv.
Jag sov ca 2 timmar, mycket behövligt.
Kollade på U-Betty och Fruarna sedan.
Vandrade hem och nu sitter jag här, donar med
bloggen igen. Ska sova snart, såå trött, som vanligt:P

Imorgon jobbar jag kväll. Fredrik kommer hit innan
en sväng, mysigt:)

Håll i er nu, dagens bild kanske förvånar er!
Lillemor har nämligen jeans på sig, det ni haha:P


Kommentarer
Postat av: malla

men va i! jag trodde vi ledde leggings ligan for life hahaha...det är ju tur att du passar i byxor iaf...för mig är byxor the devil :p

2009-05-13 @ 07:07:40
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: Malin

HOT! ;D

2009-05-13 @ 07:22:15
Postat av: hanna

men de såg ju inte ut att vara sådana dära tajta, hårda och obekväma jeans;)

2009-05-15 @ 17:28:55
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0