Jobb, grillning och musik..

Jaha, då ska man väl berätta om helgens bravader..


Jag jobbade ju i fredags
, sedan blev det hem en sväng,
Lander kom och hämtade mig och Fredrik, vi får till
Olsson, dom grillade och vi umgicks, trevligt trevligt!
Jag var dock väldigt trött och frusen, men men.

Lördagen jobbade jag till tolv, åkte till Skönsberg
och kollade när Olsson sjung med hennes band.
Hon är ju så duktigt min lille vän:)





Sedan blev det hem, powernapp, duscha och göra sig
iordning. Åkte och hämtade Lander och skjutsade henne
till en 25 års fest. Sedan for jag och Fredrik till Olsson där
det var grillning igen. Vid halv elva for vi till Kåren och lyssnade
när Stefan trubadurade där, och även han var mycket bra!
Träffade på lite Matfors folk där också..

Ja sedan idag har jag jobbar kväll, full rulle hela tiden.



Nu blir det sängen och jobb imorgon, sedan ska jag
vara med Lena på kvällen, ska bli roligt.
Får se om det blir någe mer jobb till veckan sedan.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0