Back in the days

Blev jobba ifrån 7:30 idag istället för 12...men det gick ju bra det med!
Var till Mirja och Patriks nya lya och kollade hur dom fått det, väldigt fint!

Ikväll har alltså gamla trion umgåts, kollat på bönderna och grey´s.
Även ätit fruksallad med kesellafunlight, det gick hem!;)



Imorgon är alltså sista dagen att fixa med allting innan resan, så det
är fullspäckat schema må ni tro!

* Tvätta 7-22
* Växla pengar
* Städa
* PACKA
* Gå en sväng till Lena
* Lämna Malins hänglås
* Umgås med Krillan

Ja det är väl det som är planen inför imorgon!
Så nu blir det sängen så man orkar upp. natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymaste bilden i mitten

2009-11-23 @ 17:39:56
URL: http://enjoin.blogg.se/
Postat av: Becca- lever livet på mitt sätt. . .

Hej hej ! Jag har en liten marknadsundersökning i min blogg, till mitt uf-företag.

Och nu skulle jag väldigt gärna vilja att du går in och väljer två av de förslag som du gärna skulle kunna tänka dig som tryck på våra tygkassar  Tacksam för din medverkan

Ha en bra kväll

2009-11-23 @ 18:26:24
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0