Fredag

Så var det helg ännu en gång, förstår inte att veckorna går så fort!

Igår jobbade jag, sedan kom Kristoffer hit, vi vandrade ner på
Pipeline och träffade Malin och Patrik. Så kollade/lyssnade vi
när Kristoffers inneboende band spelade! Trevligt trevligt.

Idag har jag också jobbat, har gått bara bra!
Jobbade em med Lena..och den snälla människan gav mig ett
par skor som inte hon använt! Jag blev så rörd, är inte van att
få saker bara sådär utan vidare! Tack så hemskt mycket iaf!
Dom kommer verkligen komma till användning!:)



Nu sitter jag och väntar på att Krillan ska komma hit, då blir det
laga mat, och sedan bara tat lugnt resten av kvällen, ska ju upp
och jobbar fm imorgon. Men sedan är jag ledig söndag iaf:)

Har jag nämnt föresten att vi har snö här nu? lite lite;P
Jag tycker det är mysigt faktiskt!



Ha en härlig fredag kväll alla! Over and out! /Lillemor


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilkan härliga stövlar : )

Vilken tur du har som får såna'

Hoppas att det blir mycket snö så du får testa dom riktigt.

Snart drar vi till varmare land.....skönt va ??

Kram :)

2009-11-13 @ 17:36:20
Postat av: Erika

Kul att se dig idag söta du!:)

2009-11-13 @ 22:18:16
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: malla

men du chockar alltid..vad är det frågan om..är du kär? ;p

2009-11-14 @ 12:06:31
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0