Ledighet roules

Igår jobbades det 7-16:30, var en helt okej dag på jobbet!
Kvällen spenderades sedan hos Andreas. Erika kom förbi
också, så himla trevligt, haha roligt att sitta och lyssna på
de där två!:) Detta måste göras om iaf! Vilka bra vänner man har!
Andreas var även så snäll och vandrade hela vägen hem med mig
också, så jag slapp bli nedslagen;P

Idag blir det träna med Malin nu på fm, sedan ska jag nog
gå till polisen ochhämta mitt pass! Och kanske växla pengar?
Om jag hinner. Vid tre tiden blir det iaf tuben bort till Fatima.
Ska bli roligt att träffa henne!

När jag kommer hem ikväll sedan så blir det fixa och dona,
städa och kanske packa?

Jobbar 12-17 imorgon, och på kvällen blir det umgås med
bästa Ollis.

3 dagar kvar tills Thailand


Kommentarer
Postat av: Emma

"Tuben"?. Sist jag var i Svallet fanns där inte någon tunnelbana....

2009-11-17 @ 11:57:57
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack själv gullet för igår, var så roligt att ses :) Ses snart igen, kraaam!

2009-11-17 @ 19:41:52
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: sofia

Grattis på namnsdagen :)

2009-11-18 @ 13:25:26
Postat av: Anonym

Tack så mycket Sofia:) / Lillemor

2009-11-18 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0