Lördag

Ja morn morn då gott folk!
Igår var jag ledig, gjorde inte så mycket..bakade
bröd igen:P Denna gång med aprikos i istället för tranbär,
blev gött! Sedan hämtade jag in julgardinerna mm, så
dom åker väl upp till veckan då kanske:)

Sedan anlände Krillan hit runt 18 tiden. Då blev det middag
på Jop´s, Dö go kykling pasta med pesto! mums!:)
Så hyrde vi Ace Ventura Jr, men måste säga att jag tyckte
de andra filmerna med Jim Carry är bättre!;P
Ja var iaf en mycket trevlig kväll igår!:) Sent /eller tidigt(?)
blev det också! Men är rätt så pigg ändå! Man får tacka iaf
för trevligt sällskap:) Jag Hoppas det blir fler gånger!

Idag jobbar jag 16-21:30..så ska hoppa in i duschen nu
och sedan vandra bort i regnet till jobbet..
Men have a nice day alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0