Onsdag

Har varit ofrivilligt ledig idag, var längesedan!
Jag har dock inte hunnit med allt som jag hade
tänk idag. Skulle ju bland annat ringa Ingela, men
inte blev det av! Får ringa henne imorgon istället!

Annars idag har jag:

* Varit ner på stan och gjort av med pengar
* Tvättat 7-17
* Varit ute och gått med Frida W och lill-Malin
* Diskat ett berg med disk
* Gått 12 800 steg idag, det märks alltså att man varit ledig.

Sedan kom Krillan hit vid halv åtta, fick expert hjälp upp
med nya lampan i köket, attans vad ljust det blev!:)
Sedan har vi tittat på bönderna och surrat, mycket trevligt:)

Imorgon ska jag hinna med följande innan jobbet:

* Promenad
* Måla hyllan svart (drar på det hela tiden)
* Baka bröd
* Tvätta


Kommentarer
Postat av: Malla

Oooooh, Kriiiillliiiiss & Lillliiiiiis ;)

2009-11-04 @ 23:30:18
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0