Söndag

Äntligen en ledig dag efter att ha jobbar sedan lördag
förra veckan! Känns fin fint må jag säga!;P

Tack så hemsk mycket kära vänner för igår!
Hade super trevligt hos Lander!
Krogen nja..ingen kommentar;P
Men i det hela var det en kanon kväll!
Blev även att jag jobbade 7-17 istället för till 12, så jag var
gris trött igår! Men nog om det! Trevligt var det iaf!:)

Idag händer inte så mycket, försöker få tag på Lena men hon
vägrar svara, hon skrev hon skulle ringa "sedan", när det nu är:P
Malin kanske skulle komma förbi? Det visar sig!
Mina julgardiner ska upp iaf mm!

Bara 5 dagar kvar tills vi åker till Thailand nu!
Ska bli helt underbart! Så till veckan måste jag bara hämta ut
mitt pass och sedan växla lite pengar..och såklart packa väskan då;P
Sedan är jag redo att fara:)

Mitt humör hmm..skiftar som vanligt..jag vet inte..
ska slå på lite julmusik..kanske blir det bättre då?

What to do what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0