Söndag

Nu har det varit mycket här på mina lediga dagar,
dåligt med bloggande då. Har funderat lite på att
lägga ner mitt bloggande ett litet tag..antingen så
blir det att jag kommer skriva ännu mindre än jag
redan gör, eller så kommer jag skärpa mig!
Ni lär väl märka vad det blir;P

Vilket fall som hälst har jag haft bra lediga dagar!
Jätte trevligt igår på halloween fest, härligt folk:)
Hoppas på att det kommer bli mycket mer umgås
med det gänget!

Sedan har jag varit och träffat mina föräldrar
lite grann också, trevligt trevligt!
Btw bara 19 dagar kvar nu till Thailand, det kommer
bli lovely!:)

Och imorgon gäller det! Då börjar jag med stegtävligen
också! Känner mig rätt så taggat, nu jävlar ska här
vandras utav bara fan!;P Jag ska verkligen försöka
anstränga mig med allt! Nu är det ett måste bara!

Så det var all uppdatering för mig denna gång.
Lunchlådan är fixad tills imorgon och sägen väntar
 så good night, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha du fortsätter att sätta press på dig själv.

Varför inte bara gå! och fundera på lite andra saker än att känna en press att gå, det är inte bra. Som du redan vet efter alla andra starter så går livet vidare i alla fall, så varför ta i så hårt, njut i stället av promenaderna, lyssna på musik eller gå med någon och prata då går tiden fortare.

Lycka till!

/ pappa

2009-11-02 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0