Tisdag

Imorse var jag trött, oja! Men det är bara att stiga upp
och göra sig klar för en tio timmarsdag på jobbet!
Efter jobbet blev det hem en sväng, äta middag och
sedan på med vandrar skorna och ut och gå med Malin.
Vi har beslutat oss för att börja med styrketräning tillsammans
nästa vecka! Kommer bli härligt!
Efter ett snabb-stopp hemma hos Malin så vandrade jag
vidare hem till Lena för att se på hemmafruarna och surra lite med henne.
Nu är jag helt färdig efter denna dag, så blir strax sängen!

Dagens steg slutade iaf på: 28 400 st!

Blev så glad när jag såg nu att Jockes mamma Ingela hade kommenterat
på mitt förra inlägg! Var längesedan jag träffade henne nu, har alltid tyckt
så mycket om Jockes familj! Förra julen var det så mysigt när vi var ut på
promenad mm, och hon och Sofia var ner till Göteborg och vi var
på jul på liseberg, många fina minnen.
Vilket fall som hälst så slår jag dig en pling imorgon Ingela!:)

Nu blir det sova! Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

låter bra med stegen! kämpa på! kul att du går mycket, nu blir man ännu mer peppad

2009-11-04 @ 18:30:04
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0