Besluten är fattade..

För er som jag inte berättat det för än kanske detta
kommer som en chock.. men flytten till Götborg
i årsskiftet kommer inte att bli av. Jag känner att
jag måste vara kvar, ta tag i mitt liv, skaffa någon
slags stabilitet, inte hela tiden fly ifrån mina problem utan
det är dags att ta tag i dem! Förhoppningsvis kommer
dom hjälpa mig på måndag att komma igång med det!

Så jag tar en dag i taget..

Ska söka matte c på komvux till våren, så jag kan jobba
samtidigt. Måste prata med hyrsvärden också om jag
kan fortsätta hyra, annars blir det till att leta ny lägenhet.
Hade iofs varit bra med en ny, mår inge bra utav att
det är så lite ljus..men ja.
Dags för om-möblering igen tro?;P



Igår klev jag upp vi halv åtta, ringde mina samtal, ska
få mina första utav tre Twinriw sprutor på onsdag.
Sedan vid elva tiden gick jag och Hanna på promenad i det
härliga vädret! Efterår bjöd underbara Hanna mig på sushi och
efter det blev det en tripp till Willys i birsta, dags att införskaffa
nya stora påsar med Hallon och jordgubbar;P

 

Idag blir det nog en promenad, sedan jobbar jag igen 16-21:30


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli kul att få ha dig kvar här hemma.....

....ett tag till !!

Kram på dej :)

2009-10-10 @ 10:39:45
Postat av: Anonym

Grattis, vad skönt! jag är säker på att du gör helt rätt i att stanna här,

så lycka till med nya planer

/ Daddy

2009-10-11 @ 10:29:38
Postat av: Lillemor

Ja det glädjer mig iaf att mina föräldrar är glada över att jag blir kvar:)

2009-10-11 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0