Fredag

YEEEES Fy Fan vad underbart!!!! Nu är jag lycklig igen!
Niklas kom vidare i Idol!;) eller får en andra changs iaf! 
HAHA säger bara det ja...fucking L O V E L Y!!



Ja vad annars kan jag berätta? Mår inte allt för bra..
lär mig aldrig, det blir aldrig bättre..vet inte riktigt hur
detta ska gå ja.. Kanske får hjälp den 12:e?



Har funderat lite på en sak idag..om man kanske ska börja
äta bara frukt, grönsaker, nötter och bär? (+ keso haha)
Jag vet inte, ja även soyamjölk då..och kanske andra vegprodukter?
Vad tror ni om det? Låter förjävla gött enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var kul att få rå om dig en dag :)

Jag tror att det kan vara bra att hoppa över nötterna, det är lätt att man äter för mycket av dom !!!

Ha' de' bra !!

Kram mamma

2009-10-02 @ 22:19:54
Postat av: christian

Ska väl inte vara tjatig, men tycker inte du ska gå ner på sån "extrem" kost. Det gör verkligen inte att man mår bättre.

Träna (på ett sätt man tycker är kul och inte därfår att man måste) eller iaf röra på sig samtidigt som man äter "normal" mat har funkat och kommer alltid göra det.

Ha tålamod och bygg upp en långsiktitg plan.

2009-10-05 @ 02:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0