Lördag

Mitt bloggande har verkligen börjat gått utför!
ska ta tag i allt det här, har bara varit så mycket
jobbande nu, och så har jag varit så trött, inte orkat.

Men nu till veckan blir det andra bullar!
Ska ta tag i mina matproblem, nu när jag läst den här
boken så ja, får jag ge mig fan på att klara det här!
Sedan börja med mina dagliga promenader igen..
Och ut och springa lite då och då, och även gå och
träna vore ju bra, eftersom jag betalar gymkort varje månad:P

Ja allting kommer lösa sig..nästan allt iaf..vissa saker
känns som att det helt enkelt inte går att lösa på
någe bra vis.

Men men, idag har jag iaf jobbat 7-12, och ska även jobba
16-21:30, så jag missar Mallas inflyttningsfest!
Men jag hoppas att ni får jätte roligt ikväll och att jag får
komma och hälsa på en annan gång:)

Hade gött! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0