Måndag

Åt utav kikärtsbiffarna idag till lunch som jag gjorde igår,
måste bara säga att dom blev grymt goa! Ska införskaffa
mig okokta kikärtor i mängder så jag kan göra dessa många
många fler gånger!;)



Annars idag på jobbet så var jag på långpromenad med en vårdtagare,
var riktigt mysigt! Körde runt henne i rullstolen, vi var till hamnen och runt
i stan mm. Härligt höstväder det är nu, lite väl kyligt bara, men underbart
att få ha hallsduk och mössa på sig:)



Imorgon blir det jobba igen 7-16:30, sedan hoppas jag på att Malin
vill ut och gå med mig. Sedan på kvällen kanske det blir att gå
till Hanna och se fruarna? Beror lite på om jag kommer jobba onsdag
eller om jag är ledig.

Over and out! / Lillemor


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej :)



Bjuder du på receptet?

Kram/Sofia

2009-10-06 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0